Wniosek o udzielenie informacji publicznej może być wnoszony w dowolnej formie.
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli placówka będzie musiała ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub w związku z udostępnieniem informacji przetworzonej.
Wnioskodawca zostaje poinformowany o wysokości opłaty.
(art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.)
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat placówki osobiście lub listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Waleriana Łukasińskiego w Zamościu, ul. Peowiaków 30A, 22-400 Zamość
lub za pomocą
fax 84 638 07 31
telefonicznie 84 638 50 47
e-mail sp10@sp10.zamosc.pl
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej. W przypadku odmowy decyzji odmownej wniosek musi spełniać wymagania określone w art. 63 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.
Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.
Ponadto w szkole stnieje możliwość korzystania z tłumacza języka migowego wskazanego przez rodzica/ opiekuna niedosłyszącego, szkoła posiada uproszczone wersje dokumentów dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Waleriana Łukasińskiego w Zamościu